martes, 16 de octubre de 2007

ZER DIRE GAINGABEZIAK EDO GUTXIAGOTUAK?



Nire lehen sarreran esan dudan moduan nire bloga gutxiagotuei zuzenduta izango da, beno ez dakizuenentzako zer den gutxiagotu bat hemen jarriko dizuet definizio labur bat; beno erdaraz discapcidad esaten da gaigabezia. Gutxiagotuak edo gaingabezidunak, atzerapen edo ezindu fisikoak eta intelektualak edo psikikoak dituztenak dira.


Nire blogan arazo edo atzerapen intelektualetan oinarrituko naiz, ez da gutxiagotu fisikoei garrantzia kentzen diedala, niretzako biak dira oso garrantzitsuak horregatik ere jarriko dut horri buruzko informazioa trankil egon, baina atzerapen edo arazo intelektualetaz jakintza eta esperientzia gehiago dudanez horretan finkatu nahi dut nire bloga.
Laster informazio eta gauza oso interesagrriak jarriko ditut. HURREGORARTE!! ondo ibili!!


No hay comentarios: